If i go, i'm goin

Jag har varit så glad hela helgen faktiskt, det var som att jag bara glömde livet jag hade här hemma åkte till Stockholm och så var allting så himla bra liksom. Jag var bara glad för allting och så var jag på det bästa humöret någonsin, speciellt på fredagen, vet inte vad det var med mig men goda nyheter på goda nyheter kom och jag sken som en sol hela dagen fast halva tillbringades på ett tåg. Nej det här var en bra helg, jag hade det väldigt bra och kördagen var som väntat väldigt cool och rolig. Men idag vill jag faktiskt dra en filt över huvudet och försvinna igen. Problemen finns som kvar fast jag åkte bort, jag kom ju som tillbaka. Men jag försöker hålla humöret uppe ändå, om inte skolan fanns skulle ju faktiskt 80% av mina problem försvinna. Jag vill sova men jag kan inte, imorgon ska jag upp extra tidigt och besöka doktorn. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0