We found each other in the dark

Natten har varit sömnlös, jag somnade tidigt imorse och har fått några timmars sömn men alldeles för lite för att orka med den här dagen. Jag blir så arg på mig själv när jag inte kan sova, det måste vara en anledning till att jag aldrig kan sova. Inatt har jag tänkt på allt som går att tänka på och kanske lite till, jag tänkte så mycket så att jag fick ont nästan, ont överallt typ. Tillslut klev jag upp ur sängen tog på mig jackan och ställde mig ute på bron i några minuter och bara andades för att rensa ut all skit ur hjärnan. Det gjorde faktiskt susen och jag somnade så fort jag la huvudet på kudden igen. Idag pluggar jag med en alldeles för trött hjärna. Men jag ska åka iväg och städa nu och då får jag vara för mig själv och lyssna på musik2 med mina nya favoritlåtar som jag lagt till. Sen ska jag ju träna också. Imorgon börjar helvetes veckan...fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0