Om saker som händer

Betygen är satta, ord kan inte beskriva vilken lycka jag känner i det! Jag har känt mig så fri sen i onsdags, min inställning till livet är på topp och jag kan fortfarande inte förstå att jag ska ta studenten jag vill att den här känslan bara ska stanna för alltid. Jag har världens bästa människor omkring mig så jag tänker verkligen njuta av den här tiden och hoppas på att det varar så länge som det bara går!

Jag har gått på SP-bal, mösspåtagningsbal som båda har varit mycket roliga! Min klass är helt underbar och de största problemen i mitt liv just nu är att jag får för lite sömn, jag spydde av okänd anledning inatt och jag har ingen aning om vad jag önskar mig i studentpresent!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0