Åh herregud

I lördags blev jag antagen som en av 7 kandidater till Jämtlands Lucia och idag blev allting "public" och vi var på första sidan i LT idag. Redan sedan kl 06 imorse har det ramlat in sms, mejl och telefonsamtal från släkt och vänner som gratulerat mig och gråtit i telefonen (mommo). Jag tackar så hjärtligt för allt sånt, blir så glad av allt ni säger. Med andra ord har jag haft en riktigt jävla bra dag med en massa uppmärksamhet så det går ju inte att klaga. Jag ser fram emot den här månaden riktigt mycket, kommer bli väldigt roligt. Julstämningen kommer nog vara på topp hos mig iår! Kram och puss till alla som gjort min dag väldigt bra alltså. 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhhhh GRATTIS finaste Filippa!! Vad roligt, åh jag saknar redan julen, kommer missa hela julmyset, men jag ska inte klaga, har det helt okej här borta också! Kram på dig!

2012-11-20 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0