Holocene

Idag är en ledig dag vilket betyder att jag har tid och lust att blogga lite om livet igen. För några dagar sen fick jag min första lön efter 1 månads jobb. Nu kan jag börja fundera och inhandla julklappar och sen spara undan resten inför vårens resor. Annars flyter livet på som det ska med jobb, lucia stök, hockeymatcher, fotbollsträningar och körövningar. Ibland känns det som att allting händer samtidigt och sen kommer det en dag som idag då knappt någonting händer förutom kören då. Min önskan är att allt kunde jämna ut sig lite but what fun would that be, right? Mina helger från och med förra helgen är nu ockuperad av lucia, men det känns så jäkla kul nu har det börjat dragit igång på riktigt. 
 
Nu vet jag inte vad jag ska säga mer om livet, kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0