Luciaaaa

Jag tänkte att det kanske finns någon vänlig vän här som vill rösta på mig men inte vet hur man gör och då tänkte jag vara vänlig och berätta det. Eftersom det bara är (vad jag vet) mina närmaste kompisar som läser detta tänkte jag skriva det här i alla fall. Ni kan alltså skicka ett sms till 72072 och skriva LUCIA 7 och sen ditt namn efter det. Smset kostar 5kr och pengarana går oavkortat till välgörenhet. Här finns också en liten intervju om mig, hoho. 
 
Kan också berätta att till helgen har vi saker för oss! På lördag kommer vi att vara på kärnan vid 11-12 tiden (tror jag) sen kommer vi åka till brunflo, svenstavik, åsarna och lite sådana ställen. På söndag kommer vi att vara på julskyltningen vid 14-15 tiden om jag minns rätt, först på kärnan och sedan kommer vi gå och sjunga genom hela stan fram till scenen på torget. Det kommer bli riktigt kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0