Gravity

Igår avslutade jag min fjärde vecka i 5a på ås. Det har varit fina och roliga veckor, vilken tur jag hade som fick vara med samma klass så länge. Jag ville avsluta min sista lektion på bästa sätt så vi bestämde att vi skulle göra något roligt. Med Halloween runt hörnet bestämde vi oss för att ha en spöktimme, pyntade med spindelnät och släckte ner. Jag berättade de spökhistorier som jag hade och alla var så jäkla rädd, haha. Jag läste även en spökhistorier från min Iphone och var så inne i den att när jag plötsligt känner någon ta på mitt ben skriker jag så högt så hela klassen hänger på. Det utlöste panik i klassrummet, det var en unge som hade krupit under bordet jag satt vid och skrämt mig. Efteråt skrattade vi alla så det var ett fint sista minne ändå.

De ritade bilderna har jag ritat till alla i klassen, jag tror jag ritade sammanlagt 40 st. Det var hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0