Kör

Jag har idag körat för första gången på månader. Det var faktiskt roligt och skönt på något sätt. Det spelar ingen roll för mig om det är världens tråkigaste låtar eller om vi måste stå upp halv övningen, det är bara så otroligt skönt att tänka på något annat en stund. Jag var ju ringrostig som satan idag också har inte sett noter på år och jag satte inte dom högsta tonerna, försökte inte ens. Men som jag viskade till Erica då "man bidrar med det man kan".

Åh det var på tiden att få sjunga lite alltså, när mina vänner säger "du behöver en kör nu Filippa" kände jag att fan det behöver jag. Nu ska alla i min omgivning slippa plågas av mina ljuva stämma.


Kommentarer
Postat av: Erica

Du har alltid varit världens bästa körkompis, och kommer alltid att vara det :)

2012-10-25 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0