Sundsvall

Befinner mig i Sundsvall just nu, åkte hit idag för att hälsa på Dani och Mati. Öik hade match här ikväll så vi var och kollade på den, en match som gick över styr och som öik förlorade. Det var meningen att Erik skulle stanna här med mig men tyvärr måste han hem och spela match med j20, så det var tråkigt hade sett fram emot en dag här tillsammans imorgon. Men nu får jag helt enkelt mysa med Dani lite extra som jag saknat så mycket! Vi ska lynchmysa och kika lite på stan och så. Sen åker jag hem för på söndag ska jag upp och inventera med laget, gött.

Här får ni en bild på pannacotta myset vi hade efter matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0