And think of all the stories that we could have told

Igår startade dagen med pancake frukost för mamma som fyllde år. Sen drog mamma och pappa till Maldiverna och själv åkte man och jobbade några få timmar. Slutade ganska tidigt och åkte in till stan för lunch på Pause och sen hämtade jag och Erik mina tre små söta kusiner som vi skulle vara barnvakt åt. På kvällen käkade vi pizza tillsammans med dom och efter det tog jag mig iväg till Frösön och en liten återträff med luciagänget. Riktigt roligt att få träffa alla igen och att få gå igenom alla knäppa saker som hände. 
 
Nu idag har jag blivit lämnad själv, tagit en långprommis med Eriks vovve och försöker fördriva tiden ända fram till kl 14. Annars är jag glad och tror att detta kommer bli en superbra månad med mycket jobb och en stockholmsresa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0