Midsummer, Ammerön, great!

Min Midsommar var som en midsommar ska vara tycker jag. Det var sång, dans, kransar, midsommarstång, bad, bastu, fantastisk mat, nattlekar och väldigt bra sällskap. Jag hade alltså en sjukt bra midsommarafton på Ammerön, där finns ett sommarställe med 3 hus på gården som ägs av en gammal kompis till pappa. Det är så himla fint och mysigt där. Internet funkar inte och det är utedass som gäller men vi hade inga som helst problem med att underhålla oss och det är det som är det bästa. Det känns nästan som om man tagits 60 år tillbaka i tiden när man är där, väldigt traditionellt.
 
Sammanlagt var vi 5 familjer och de flesta av barnen är jämngamla vi spelade fotboll och prick hela dagarna och hur roligt är inte det då? man tror att man växt ifrån saker och ting men icke, det kliar ju i fingrarna om jag inte får vara med.
 
Hade ju såklart min Hampus där, som jag känt så länge jag kan minnas. Vi får alltid höra att vi är så lika varandra han och jag, både i våra intressen, vårat sätt att vara, till och med i utseendet. Trots att vi i stort sätt aldrig umgås på fritiden och bara träffas när våra familjer umgås så blir vi som bästa vänner så fort vi umgås. Han är som tvillingen jag aldrig fick min hampis och om 2 veckor drar han till Washington 1 år. Jag kommer ha ett hål i hjärtat när våra familjer umgås och han inte är med, det kommer kännas så fruktansvärt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0