Själv är man i full fart

Hej bloggen! Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen, det fanns helt enkelt inte tid till att blogga den här veckan. Det har inte hänt så mycket på senaste tiden tycker jag. Det är fredag idag vilket är jätte skönt, men världens lugnaste helg kan jag ju inte påstå att jag kommer få. Imorgon ska jag på begravning, som jag förövrigt är väldigt nervös över. Morfar ville så gärna att jag skulle sjunga, egentligen så vill jag inte men han kommer bli så besviken då, så jag gör det för honom och mamma och självklart får hoppas att jag inte får en blackout eller bryter ihop, det är mardrömmen sov gott inatt säger jag bara! Efter begravningen blir det direkt till match! Det är väldigt tight med tid så jag kommer typ missa halva uppvärmningen men jag kommer iallfall dit och ställer upp! Vi ska möta Myssjö/Oviken hoppas det går bra.

Just ikväll har jag inte gjort mer än att tittat på talang. Har nyss fått in nyaste 90210 på datan bara sådär vips haha tänkte lägga mig med datorn i sängen och titta på det! Hihi kanske smögglar jag in glass på rummet också.



Take care PUSS/Flipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0