sweeta kusiner kommer på sleepover!


Idag ska jag vara barnvakt åt världens mest sötaste kusiner (tycker självklart om alla mina kusiner och alla är jätte söta) Helga & Molly! Ser ut som dockor båda två! och dom älskar att komma till oss på sleepovers, hihi jag gillar det jag med.
Tänkte ta lite kort så kan ni kanske få se. Det beror på eftersom jag kommer ha fullt upp så kommer dom förmodligen imorgon om inte ännu senare...eller så kommer dom inte alls. Aja nu väntar jag bara på att dom ska komma, tänker gömma allt mitt smink också då det alltid är de första dom letar efter när dom kommer!


ha en bra dag, puss / flipp

Kommentarer
Postat av: erica

uppdatera oftare din jädra snygging! :)

2009-04-22 @ 21:05:54
Postat av: erica

uppdatera oftare din jädra snygging!

2009-04-22 @ 21:06:33
Postat av: flipp

svar till erica; Troru jag har tid elleeeeer? fan jävla spanska! ursäkta språket

2009-04-23 @ 20:46:55
URL: http://fridayflipp.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte uppdatera oftare?:) Din blogg är bra!

2009-04-24 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0