dreambreaker what's up

Igår spenderade jag min kväll med Jennifer, hon är en trevlig prick ska ni veta. Vi gjode lite olika saker bl a så tittade vi på idol 2006 som gick på tv400. Jag kan inte hjälpa att skratta åt alla de människor som tycker att dem själv är duktiga på att sjunga men när vi väl hör det så låter det förjävligt! Men jag kan heller inte hjälpa att jag tycker synd om dom, för tänk om ni hade någonting som ni bara älskade att göra och ni kände att det här är min grej jag känner mig duktig på det här. Och sen samlar man mod för att gå ut och visa vad man kan så får man höra saker som "Haha, vad var det där? du suger hejdå". Jag vet inte vad jag sklle ta mig till om jag fick min dröm krossad på det sättet! Men om vi ska prata om just idol så finns det sjukt många människor som går dit bara för att synas, vilket jag ibland kan se som underhållande och ibland som bara jävligt töntigt rent ut sagt! 

 
senare idag i alla fall så drar jag till faster på middag sen ska jag vara barnvakt åt småkusinerna medans deras päron och mina päron drar på stråket, för nu har stråket veckan börjat! Och snart börjar yran mina damer och herrar :)



later / f l i p p p p p p


Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

sv: tack så otroligt mkt! :)

allt bra med dig?

2009-07-27 @ 15:05:53
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0