feeling a little wierd, i think

Hey guys, jag mår inte så bra tror jag, jag mår typ lite illa. Vill inte bli magsjuk eller något nu då dör jag. Hatar att spy, jag tänker bara tillbaka till förra vintern då jag hade vinterkräksjukan, spydde varje halvtimma i 12 timmar, inte så najs vill jag säga.

Vädret fortsätter vara dåligt och det ragnar något så sjukt! jag får panik då jag inte vet vad jag ska göra känner mig så otroligt rastlös. Men jag fick mer gjort idag än vad jag fick igår i allla fall så det är bra. :) 

Jag vill ladda hem en film, vet dock inte vilken. Jag får klura ut något...

Bjuder på en gammal webcam bild bara för att pimpa inlägget någolunda ;)

/ F I L I P P A

Kommentarer
Postat av: HEVE DOSKI

Eftersom jag är blatte (kan inte snacka det fina svenska språket som innehåller " utländsk och svensk" ) och muslim och kan det mesta om hedersmord,religion,kultur och VET hur tjejer behandlas inom familj och släkt så tänkte jag faktiskt börja skriva mycket om sånt, så alla får en inblick hur det är.

De två tjejer som blev hedersmördade, dvs Pelan och Fatima är från samma land som mig och jag har insatt mig mycket i sådant dessa senaste åren.



Så vad tycker ni om det?

2009-07-21 @ 20:10:26
URL: http://heved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0