Just letting you guys know what's poppin' again

Okay! Jag är ledsen för att det inte blev något inlägg igår så vi kör idag istället. Jag försöker nämligen packa till gothia men det går rent ut sagt skitdåligt! Jag vet inte vad jag ska packa? Är inte säker på om vädret kommer bli bra eller dåligt så det  känns som att hela garderoben bara måste ner i väskan! Och uppenbarligen får jag inte plats med alla mina kläder i väskan! Även de kläder som jag vill ha med mig är smutsiga och använda så idag måste jag tvätta som sjutton för att de ska hinna torka, jag måste sätta igång nununu!

Bussen går i alla fall kl07.00 imorgon! Det är tidigt men det ska nog gå bra. Största problemet nu är att jag kommer att få en 12 timmars resa framför mig UTAN MUSIK. Jag försökte lägga in alla min musik på iPhonen igår...tror ni att de funkade eller? nej, datan bestämde sig för att dampa istället och nu har mamma tagit med sig min dator ner till jönköping. Och inte nog med det, jag hade ju några få låtar redan innan men dom försvann! aja nu ska jag sluta klaga.
I'll updatde you later


/ Flipppps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0