I'm sick

crap, haha jag kan ju egentligen bara skratta för det är så jävla knäppt.
Igår måndag satt jag och Erica och jobbade matte då jag säger till henne att det är så många som är sjuka nu och sedan säger jag något som lät ungefär "fan för att bli sjuk den här veckan" typ så ja. Amen jävlar du, jag kommer hem från skolan och har världens huvudvärk, jag tänkte "det här händer bara inte, jag har ju träning ikväll och allt" Jo men nog hände det allt ska jag säga er. Jag lägger mig i sängen och somnar, sov i ca 3-4 timmar då jag vaknar igen och mår skit. Så jag skickar ett sms till coachen att jag inte kommer på träningen och sedan sover jag i kanske en halvtimme till.
Men sedan när jag vaknar börjar jag få så jävla ont i magen (inte nog med att jag redan hade feber) fy vad ont det gjorde och jag mådde illa något så fruktansvärt! Och det ända jag kunde tänka på va den där jävla falukorven jag åt till lunch, nej falukorv överhuvudtaget var det ända jag kunde tänka på haha fråga inte varför men det fick mig att må så jävla illa!
Jag ville bara spy, käkas vad som helst för att smärtan skulle minskas. Jag satt till oh med vid toaletten i typ en timme och försökte spy. Så mamma då, hon tror att jag är hungrig för att jag hade ätit dåligt (vilket jag inte hade, jag åt ju falukorven till lunch!?) så hon försökte ge mig en massa mat vilket inte hjälpte kan jag säga. Jag led hela kvällen verkligen och ville bara gå och lägga mig så att jag skulle kunna vakna nästa fag och allt skulle vara bra igen. Jag frågar mamma en sista gång när jag ligger i sängen att kanske lite samarin skulle hjälpa? det var värt ett försök i alla fall så jag fick det och sen släckte jag för natten. Ungefär 30 sekunder senare spyr jag som en jävla fontän men jag har aldrig varit lyckligare för värken i magen upphörde i kanske 1 minut. fasst sen mådde jag lite konstigt men lyckades somna efter en timme eller så och vaknade fri från smärta imorse! Tack gud för det säger jag baraa. Jag har ärligt ingen aning om varför jag spydde? eftersom allting gick typ över sen,  så jag tror inte det avr magsjuka? eller? jag vet inte riktigt.


Sorry E att du fick reda på detta såhär, men ärligt jag vill inte se din min när du läser detta och heller inte när du panikberättar detta för matte imorgon.

förövrigt längtar jag till de nya avsnitten av 90210 kommer, och jag råder alla till att se desperate ikväll det kommer vara bra (har redan sett det hehe)

Det var allt för idag, puss
Flipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0