i got myself some new stuff

I ett tidigare inlägg skrev jag om att jag var desperat efter en klänning, tack och lov är det läst nu! Jag har hittat klännig till både avslutningsmiddagen och avslutningen, jag är mycket stolt över att jag har fixat det nu! Har faktiskt köpt gladiatorskor som jag ska ha på avslutningen till klänningen också. Jag gillar dom trots att jag inte riktigt får fram tårna speciellt långt eftersom jag har så breda fötter, haha mendet funkar ändå! Problemet nu är bara vad jag ska ha på mig på vårfesten på fredag, gaash det är så mycket kläder och bla bla som ska fixas. Men det är grymt kul!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0