okay, i'll admit it, i'm a Twerd

Det är sant, även om många runt omkring mig hatar det så kan jag bara inte sluta att älska och vara totalt besatt av Edward, Bella och dessa twilightböcker och självklart filmen. Om sanningen ska fram så läser jag om twilight, skådisarna och den nya filmen (som dom håller på att spela in nu) varje dag. Haha nästan varje dag sitter jag och läser på dessa bloggar och hemsidor, inte riktigt varje dag för jag har ju ett liv men det är ganska så ofta i alla fall. Jag har sett filmen kanske 5-6 gånger och jag har läst alla böckerna, lol. Om sanningen ska fram så läser jag om new moon bara för att jag längtar så mycket tills den filmen kommer ut och jag för att jag ska kunna föreställa mig lite bättre nu hur filmen verkligen kommer bli. Haha jag vet att ni alla tycker jag är knäpp i huvudet (förutom Anna såklart hon är kanske mer besatt än mig?) men jag är fasst i en förälskelse som jag omöjligt kan ta mig ur, så är det. Jag kan tipsa alla er som inte läst böckerna att läsa dom eller se filmen men jag borde säga att allt är beroende framkallande!



I told you before and i'll say it again..I'm a Twerd. Sweet dreams PUSS / Flipp


Kommentarer
Postat av: aa

haha! jaa jag är nog mer besatt än dig av allt detta Twilight men det går inte att sluta läsa och se på dom är så otroligt bra... Team Switzerland! haha <33

2009-05-11 @ 20:35:36
URL: http://aannathorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0