better together

Igår var jag hos vännen karin och chillade, det var mysigt. Vi såg talang, fina bert...han började gråta, åh jag blev alldelles tårögd när jag såg honom haha det var så gulligt. 

Min mamma ska åka till New York i maj därför har jag nu skrivit en lista till henne med saker som jag vill att hon ska köpa till mig eftersom det mesta där är mycket billigare! 

  • Iphoneskal från applestore, Alt färg: rosa, vit el röd
  • Fin mysdress (vet inte vad annars jag ska kalla det), Alt färg: blå, röd el rosa
  • Converse vita, höga & låga
  • Abercrombie & Fitch hoodtröja med dragkedja, Alt färg: vit, svar el blå
  • Mera Abercrombie & Fitch kläder!
  • UGGS (fast kanske inte, men jag borde nog passa på)
  • BAGELS! mitt alternativ är att mamma ska ta en till resväska och bara proppa ner massa bagels i den, yaaam!

Sen har jag inte kommit på något mer som jag vill att hon ska köpa, haha förmodligen måste jag skicka med lite egna pengar som ett bidrag för alla sakerna hon ska köpa till mig, hehe men vääärt! Vill så himla gärna åka till usa jag med, de landet är mitt absoluta favoritställe på hela jorden och Australien, men jag vet inte usa har nog alltid legat lite varmare om hjärtat ändå måste jag nog erkänna. Jag ska flytta dit!!


later suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0