Burn up in your atmosphere

Igår såg jag the hangover för första gången, jag skrattade nästan så jag grät, hehe den var rolig. Mamma gjorde också värsta påskmiddagen hon tillagade till och med en hel kalkon! har aldrig riktigt ätit det så förut men det vart faktiskt riktigt gott, creds to you mami!

Nu idag har vi tagit en promenad på isen, sen låg vi i våran så kallade snögrotta på gården och solade, hoppas jag har fått färg annars blir jag besviken.. Nu sitter jag här och dricker lite zeunerts  påskmust och har det gött, men nu har jag fått nog av påsklivet, vill att vänninorna ska komma hem så jag kan få göra någonting annat än att umgås med min familj, haha för det börjar bli lite långtråkigt och då blir jag lej.



aDjöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0