darn it

i've been making more cupcakes baby! men jag är ledsen det kommer dröja innan ni får se flera mumsiga bilder eftersom daniela tog med sig kameran till kalkonlandet och ja, jag han inte lägga in dom på datorn.
men be patience så kommer dom snart!

Första träningsfria dagen på hela veckan, så skönt, jag grät imorse när jag vaknade för jag ville verkligen inte gå upp så trött var jag, jag behöver sovmorgonen imorgon mer än något annat! efter skolan åkte jag och erica upp till the one and only chruch! vi övade på våran låt, det gick bra får bara hoppas att nerverna håller sig på plats så att det blir lika bra när det väl gäller, skitskit. 

Föresten! funderar på att lägga in bilder från när man själv var och chillade i kalkonlandet, hm keep comming back så ni inte missar spännande grejjjjjer.  

eh ja hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0