i got the freaking sleeping disease

Nu har det hänt, jag har blivit smittat... jag tuppar snart av men jag måste skriva det här först! Ända sen lovet har börjat har jag betett mig underligt, jag har somnat före 11 nästan varje kväll och vaknar vid ca kl 8 halv 9 någon gång. Det här har aldrig hänt mig förut jag beter mig som en old people, brukar alltid vakna tidigast 10 och nu vaknar jag kl 8? till och med igår när jag typ gick och la mig vid 12 någon gång för att vi kollade på baksmällan så till och med imorse vaknade jag innan kl 9. dock tycker jag att det är lite skönt att vakna tidigare men det är lite drygt att jag får sitta själv i typ 2-3 timmar och vänta på att alla andra ska vakna. Men jag vet vem som har smittat mig, you know who you are...:)

tuppar av nu


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0