i'll sing you to me

Idag vaknande jag 8.20 helt av mig själv den du jennifer nordlöf! Jag klev upp och sen la jag mig i världens skönaste soffa någonsin och tittade på lite tv. Där låg jag aldelles ensam och verkligen storgrät till filmen "i taket lyser stjärnorna" som gick på canal+, sen när den väl var slut tittade jag på rachel ray och åt lite frukost haha fortfarande hade ingen i min familj klivit upp än därav allt tvtittande. Efter det började biggest loser och jag vet inte vad som händer med mig varje gång det programmet sänds men någonting är det för jag börjar alltid lipa som en nyfödd bäbis..haha.

Senare på dagen gick jag mattias, mamma och daniela in till stan för att hyra filmer haha, det var en bit men så jobbigt var det inte. Vi hyrde 5 filmer tror jag haha vi är ju den enda famijen i universum som är hemma denna helg satt ja.. när vi kom hem tittade vi på en av dom filmerna, som också var lille sorgligt så då började jag också gråta, känslig människa? nä men sorgliga filmer, jag kan verkligen inte hålla tillbaka tårarna då. 

jaja imorgon ska vi kanske åka till åre? eller någon annanstans i fjällen.. vi får väl ha något slags familjeråd, haha tss. Ha det bra i påsk alla!


aDjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0