sweet headache

det måste vara den plötsliga värmen som får mitt huvud att vilja sprängas. Vätskebrist alltså får ju det hela tiden känns det som, antingen är det något fel eller så gör jag något fel. One time i Australien när det var rekordvarmt där fick jag vätskebrist, vilket i och för sig inte var så konstigt men det hela slutade med att jag svimmade i alla fall och de va väl roligt! 

Jag har ett blåmärke på ryggen..som jag inte tänker berätta hur jag fick men det ser lite köttigt ut och det gör jävligt ont, till och med när jag springer. Sen har jag ett till fint på armbågen som är från samma olycka funderar på att ta kort på dom som ett fint minne, haha får fundera lite mer på det.

Ännu en träning ikväll som slutar vid läggdags vilket inte är så skönt eftersom a las 8.15 börjar spanskan med världens mest älskade lärare soled*d.




adjöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0