duturutuduturutu

SKOLE(Uttalas med dansk accent) har börjat och det känns, helt okej ändå. Nytt år nya möjligheter liksom jag tänker bara såhär att allt som jag gjorde förra året ska jag inte göra i år då kommer allt bli bra tror jag, haha.

Vi gör världens roligaste sak på skolan faktiskt och jag är sjukt extalterad över det! Vi ska få penpals från Kanada, huuuur coolt är inte det då, åh jag har aldrig haft en brevvän förurt och det var alltid min dröm förut och nu ska jag äntligen få en :) whii. Vi ska också göra filmer om jämtland typ och skicka till dom, haha. Nej men jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt roligt vi började med att skriva breven idag och jag har redan skrivit klart mitt, det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att börja skriva det och det är inte likt mig ska ni veta.


Vidare till annat imorgon har jag min första matte C lektion med fäki mäki, han heter inte det men jag kommer aldrig ihåg vad han heter så jag hittade på något liknande som lät lite finskt. Efter skolan sen åker jag till Sundsvall över helgen, ska bo på hotell, niceigt tycker jag.

farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0