can you feel this

Det är sjukstuga hemma hos mig idag, casper har fått parasitsjukan igen, mamma och jag har fått någon jävla jag vet inte vad som känns som en inluensa, vi har feber ont i kroppen och är jätteförkylda. sååå hela familjen är hemma vilket inte är så roligt, finns ju ingen som kan serva än (stavas det så, säger man så?).

Jag skjuter upp dag 10 tills nästa dag jag går på skolan eller i alla fall är frisk för jag tror inte att det finns någon som vill veta vad jag har på mig nu när jag dösjuk. såå, då tänkte jag att jag kan skriva om mina siblings ikväll om jag orkar, för det här inlägget krävde mycket energi från min sida.

Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0