Day 15 - My Dreams

Sitter just nu och avnjuter en tunnbrödsmacka, proviva hallon och granatäpple samt lite vindruvor och så kom jag på att jag ligger lite efter med det här och nu försöker jag ta tag i det.

Mina drömmar, genom mina år har jag haft lite olika drömmar faktiskt sådanna som jag just nu tycker är ganska orealistiska.. när jag var ca 8-9 år skrev jag i min kompis "mina kompisar" bok att min högsta önskan i livet var att bli en diggimon och att det jag ville bli när jag blev stor var att spela bandy med dom stora pojkarna. Ja orealistsikt var det ja.. Men nu vid 17 års ålder har jag fått ordning på mina framtidsplaner och att bo i Sverige ingår inte några av dessa planer. Okej om jag verkligen får drömma nu så helst av allt skulle jag vilja vara bosatt någonstans i USA helst i Carlifornien någonstans men egentligen spelar det ingen roll. Jag ska vara en NHL-hockyspelarfru och vi ska bo i ett typsikt Amerikanskt flott hus med pool och ett vattenfall med en inbygd jacuzzi vid sidan om. Max 3 barn men helst 2 och de ska alla ha fina internationella namn. Varje sommar åker vi hem till Sverige i kanske 2 veckor men sen drar vi vidare mot vårat sommarhus i antingen Grekland eller Italien. Under hockeysäsongen får vi ofta följa med min enormt snygga hockeyman på bortamatcher i olika spännande städer. Annars ska vi självklart ha säsongsplatser på alla hemmamatcher och där sitter vi varje gång och hejar på världens bästa man! Mina barn ska ha ärvt deras pappas talanger för sport men de ska också vara smart och duktig i skolan precis som han. Av mig ska de ärva mina blonda nyanser och de ska få mitt tjocka vågiga hår för de ska passa bättre på dom än på mig och de ska sjunga samt lära sig att spela minst 1 instrument. WOW är strängt förbjudet för dom i alla fall. De ska inte vara bortskämda snorungar, utan väluppfostrade och glada för att vi har det så bra ställt i våran familj. Haha så om jag får drömma ordentligt ser mitt liv ut så om 15 år. 

Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0