Day 18 - My favorite birthday

om jag hade fått välja min sämsta födelsedag hade detta inte alls varit så svårt då hade jag vetat exakt vilken jag skulle valt men nu vet jag inte riktigt. Jag har haft många bra födelsedagar men inte så många som inte kunde bli bättre liksom. En födelsedag minns jag att mamma hade anårdnat ett överraskningskalas till mig med bara mina närmsta vänner just då, det var mysigt. Sen har vi ju den födelsedagen jag och josefin spenderade tillsammans ute på min altan HELT SJÄLVA med massa kakor och tårta och det var svinkallt ute, haha typiskt oss..tjuriga eller? Det finns ju också de födelsedagar som vi firade i Grekland de är också fina. Lyckligast har jag nog varit på den födelsedagen då jag fick carola (min kanin) det var lycka det, sen vad som hände med kaninen behöver vi ju inte gå närmare in på men jag kan ju ändå meddela att hon levde i 5 år. Jag har aldrig varit den typen som har haft kalas eller så när jag fyller år vilket jag nu i efterhand kanske tycker är lite tråkigt men men. Födelsedagen då jag fick min kanin i alla fall, den är svårt att slå.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0