Day 24 - Something that makes me cry


Jag är en ganska så extremt känslosam person, när jag är glad då syns det när jag blir arg då syns det när jag blir ledsen har jag stora problem med att hålla tillbaka tårarna. Jag kan inte fejka mitt humör, antagligen därför jag är så dålig på att ljuga, kan aldrig hålla masken. I alla fall så gråter jag åt det mesta som har med tvn att göra men jag har inga problem med att gråta annars heller typ om jag blir anklagad för någonting jag inte har gjort får jag alltid gråten i halsen när jag ska förklara mig och det slutar alltid med att jag börjar gråta fast jag inte vill, vilket gör att jag gråter ännu mer. När jag är frustrerad gråter jag också speciellt när jag är frustrerad på pappa!
Annars är tv-serier och filmer min absolut svagaste punkt. För någon veckan sedan hade vi sovmorgon så jag satte på tvn och fick då se att det var "My sister's keeper" på tvn det brast innan jag ens hade kollat i mer än bara några sekunder tårarna bara sprutade. Det råkar nämligen vara en av de sorgligaste filmer jag sett och även fast det där kanske var typ femte gången jag såg den så grät jag ändå hela tiden, till slut fick jag stänga av tvn och gå och sminka om mig. Vet inte om jag ens ska nämna Biggest looser, jag gråter till varenda avsnitt av det och är för det mesta helt förstörd och mentalt frånvarande den närmaste timmen efter. Sååå ja det som jag nämnt nu det får mig att gråta, ganska så mycket.. hehe.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0