Day 7 - my best friend..s


Jag kan inte nöja mig med endast en bästa vän jag trivs med mitt "gäng" om man nu kan säga så, ni är underbara. Jag har sjukt kul med er oavsett om vi är själva eller alla tillsammans. Och jag hoppas att våran vänskap håller så länge det bara går. Jag tror inte ens ni märker själv hur bra jag mår när jag är med er men det ska ni veta att jag gör och det säger jag inte bara. Om inte ni fanns skulle världen vara så dyster, en värld utan er är som ingen värld alls. Jag menar vem skulle man vara utan sina vänner? jag skulle inte vara samma person tror jag. Ni är så fina och jag vet att jag inte säger det här tillräckligt ofta men jag säger det nu
I love you guys

Farväl

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh, vad fint, Filippa, jag säger verkligen desamma! :D <3

2010-12-03 @ 19:44:31
URL: http://pureambition.blogg.se/
Postat av: Jennifeeeer

Gulligt Filippa! Jag tror att vi alla känner likadant.PUSS på dig.

2010-12-03 @ 20:29:07
URL: http://eiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0