Day 6 - My day

Ja dagen började med att jag vaknade upp 06.45 ur en konstig dröm som jag trodde hade hänt på riktigt de första tio minutrarna av morgonen vilket gjorde mig lite deppig först men sen när jag insåg att det hela hade varit en dröm gick det lite bättre. Jag fick skjuts av pappa till skolan och väl där var det engelska på schemat, kom inte så långt men sen kl 9.30 var det dags för utvecklingssamtal och det gick över förväntat! citat från min mentor eva "Ja Filippa jag tycker att du ska säga det här hemma nu att det verkligen är så bra som det kan bli! det går jättebra för dig" sånt är ju alltid kul att höra och det gjorde genast min dag lite bättre.

När det var dags för spanska lite senare kurerade jag mig i ett hörn med lurarna i öronen och lyssnade på harry p större delen av lektionen det var skönt. Efter det dags för lunch och efter lunch håltimme, jag förberede min företagsekonomi redovisning hela hålet och sen var det dags att redovisa, det gick helt okej för mig och Sanne. Det gick bra frasm tills i slutet då jag bara babblade på och fattade knappt själv vad jag sa vilket jag tror märktes.
Efter skolan var det en 45 minuters väntan tills bussen gick så jag och matilda spenderade tiden på Indiska mycket trevligt. Väl hemma satte jag mig vid datorn, tittade på nyaste avsnitten av glee och oth båda var riktigt bra! vilket gjorde min dag ännu bättre. Drog iväg på träning som var sådär det var inga tränare så vi körde själv och vi var 6 st så vi fick inte direkt till så mycket av det hela, då tappade jag motivationen totalt men så kan det va ibland.

Nu sitter jag här och diggar låten som var med på glee, inte mer än så får jag gjort idag så jag får väl säga tack och hej helt enkelt men först diggar låten!


Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0