Kära vänner

Min frånvaro har varit en pest jag vet och förstår, och jag ska försöka få allt på plats igen lugn bara lugn.

Kan ju börja med att dela med mig av goda nyheter, nämligen att jag fick jullov för circus 1 timma sedan. Min morgondag idag var ett rent jävla helvete då jag missade bussen först, sen sprang jag allt vad jag hade till lugnvik för att få se den bussen likaså åka ifrån mig. Mina lår hade förfrusit så jag stod och skrek för mig själv av smärta vid busshållsplatsen i lugnvik och efter circus 20 minuter kom bussen och redan då hade mobiljäveln dött. Väl på skolan, vilket tog sin lilla tid, fick jag tröst av tjejor och glögg av bosse så jag mådde ju lite bättre då. I slutet av dagen fick jag också en julklapp som alla andra i klassen, jag fick dofljus som luktade passionsfrukt, mmmh. Sen blev det karaoke och nu äntligen hemma!

Nu lyssnar jag på världens bästa jullåt, O helga natt! Eller vad säger ja nästbästa, vår julskinka har rymt är oslagbar!

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0