can't sleep

jag kan inte sova, råkade somna idag efter jag kom hem från en lång dag med coola bruds men kul var det.

Ikväll har jag haft lite myskväll med dani, medans resten av familjen var på bio lagade jag och hon maaat, mmmm kycklingspett det var gott, medans vi åt tittade vi på film sen åt vi glass. Skönt med en vanlig slapp hemmakväll.

så för att fördriva tiden nu lite tänkte jag passa på att uppdatera då. Tänkte berätta att jag tittar på two and a half men, underbar serie, alltså jag älskar jake han är så himla ful så att han nästan blir söt!

pojken förtjänar en plats i min blogg, yes he does!


men men men men manly men men men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0