coca cola

mina rubriker består för det mesta av texter som har fastnat i mitt huvud eller som jag tycker är fin det kan vara en låt eller något annat dock idag har jag ingen bra text i huvudet utan det ända jag har tänkt på är suget efter coca cola vet inte varför, har ju alltid varit en "fantagirl" som väljer fanta framför coca cola men ibland är det gott med coca cola också, dock har jag inte fått någon coca cola för vi har aldrig dricka hemma bara juice och mjölk behöver aldrig oroa mig över att vi inte har någon juice hemma för det har vi verkligen jämt. Så om just du är sugen på lite juice kom då till familjen lundqvist we have plenty for everybody! okej mycket onödigt vetande sorry.

Antar att vissa av er väntar på bilder av mina presenter från new york okej jag säger såhär, dom kommer när jag har hittat sladden till kameran! kortfattat och bra. Under tiden får ni helt enkelt vänta på dom för sladden är verkligen spårlöst borta, vilket suger!

Annars har det varit en lugn helg, var nyss på träning, imorgon är det match och nu ska jag träna på lite bokredovisning som ska bli till imorgon, sista i skolan någonsin innan sommarlovet, sweeeet.

farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0