i'll just stand right here then

Tänker jag gå på spanskan imorgon? svar nej! vi gör ingenting typ kollar på film, jag har redan haft betygssnack och jag är i desperat behov av sovmorgon. Allt visar att det ända rätta imorgon är att inte gå på spanskan helt enkelt. förra gången var vi typ 5 personer satttt klart man får en gång. Dock blir detta min första skolk någonsin! De ni, lärarna på ås har uppfostrat mig väl! Fast jag skippade faktiskt spanskan en gång i höstas då jag skulle klippa mig eller va det va, men det var faktiskt mammas idé och då tycker inte jag att det räknas för vi anmälde att jag skulle vara borta. hehe.

Nu ska jag koka makaroner!?!?!? hur gör man? aja måste käka innan match mot häggenås då jag fan ska visa alla vad lite jävlar anamma och äkta kött är, det är dags att hitta tillbaka till den form jag var i förut då det gick så jävla bra.

farväl

Kommentarer
Postat av: saraaa

din första skolk någonsin?!?!??! då är det på tiden kvinna, du måste ju vara lite bad nu när du går första ring !

2010-06-07 @ 17:10:09
URL: http://picknickpojken.blogg.se/
Postat av: saraa

din första skolk någonsin?!?!!? då är det på tiden kvinna, du måste passa på å va lite bad när du går första ring !

2010-06-07 @ 17:11:25
URL: http://picknickpojken.blogg.se/
Postat av: Anonym

flipp, varför går det inte å kommentera föööörr???? jag flippar !!

2010-06-07 @ 17:12:13
Postat av: filippa

hahah saraa det funkar ju, jag ser det i alla fall ;)

2010-06-09 @ 15:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0