they'll call me freedom, just like a wavin' flag

Sitter och avnjuter en päronsplit som jag verkligen gjort mig förtjänt av idag. Idag var den bästa dagen på fotbollsskolan hitills, det var faktiskt roligt, tiden gick snabbt och jag tror jag fick mina barn att hata fotboll lite mindre vilket känns ganska positivt.

Dagens wtf: Anné satt på min mage och började helt plötsligt hoppa (på min mage) det var jobbigt och det kändes som att jag skulle spy men samtidigt så skrattade jag för att det var så fult att hon satt där på min mage liksom. Och då när jag skrattade tyckte ju hon och alla andra att det var skitkul så de bestämde sig för att också sätta sig på mig och hoppa hade tillslut 5 7åriga tjejer som satt på mig och lilla Anné fick inte längre plats så hon gjorde det ända rätta, nämligen sätta sig på mitt ansikte, och det var just det hon gjorde. Hon satt där jävligt länge också för jag brast ut i skratt och alla tyckte ju att det var roligt. Herregud, allt var bara sjukt.

Dagens wtf2: Anné 7 år "men jag vill inte sitta under trädet har jag ju sagt det är en invation av bladlöss där"
Filippa 17 år om 11 dagar "hur vet du det?"
"eh det stod det i tidningen"
"jaha...jag läser inte tidningen"

Herreguuuuud, och jag har lovat dessa barn en överraskning på fredag...what to do.

Nu vila sig lite, sen få i sig mat, sen match.

farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0