Tyra Banks show

Sitter alltid bänkad vid tvn då det är dags för Tyra show ska ni veta. Idag var det ett sorgligt program, eller ja för en sån person som mig alltså, en känslig person. Tyra intervjuade flera tonåringar vars föräldrar hade dött och den äldsta systern fick ta hand om resten av familjen själv. Jag tyckte så synd om dom, och sen fick dom en massa presenter och överraskningar och då vart dom så glada och grät av lycka och när dom gråter gråter jag. ärmarna på min tröja var rent ut sagt dyngsura. Jag älskar talkshows, haha tycker dom är asbra! Tyra, Oprah och Ellen Degenerous, tittar alltid på det typ. Men jag älskar Tyra show mest för hon är typ jordens coolaste.
  
15.00 varje vardag tv3


farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0