Friluftsdag med ås if

kan bli nice, eller inte..eller jo det blir säkert apkul bara det att jag tycker inte att det är apkul att åka längdskidor, gissa vad som står på dagens schema? hehe längdskidor... jag kan ju säga att jag inte kickar ass på det direkt. man tycker ju att jag borde blivit bra eftersom jag en gång på lovet åkte 1,2 mil men tydligen inte...åh jesus help me be good at längdskidor.

lol jennifer ringde mig nyss med paniken i rösten..

Jennifer: ÅÅÅåååÅÅHHHhh, jag hatar längdskidor man vet ju inte vad man ska ha på sig!?

Jag: Om jag har "den" jackan blir det för varmt om jag har "den" jackan blir det för kallt...

Jennifer: jag tycker vi skulle ha bowlat istället...

Jag: lol, haha

våra problem alltså, dom värsta som finns...



aDjöö

Kommentarer
Postat av: Jennifeer

Haha underbart!

2010-03-29 @ 16:42:28
URL: http://eiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0