Bakbloggen

uuusch jag är förkyld och jag hatar det. Det ända positiva är den där sexiga rösten man får, personligen tycker jag faktiskt att min sångröst är finare när den är såhär, dock gör inte mamma det (???).

Igår hade vi någon slags "peppkväll" med laget då vi gjorde lite olika saker bland annat fika, hehe. Vi ska göra en peppskiva också som kommer bli grym, haha dock vet jag inte om det är så bra för min del jag kommer tappa koncentrationen totalt på uppvärmingarna eftersom jag får abstinens och bara måste sjunga med (och jag måste ha en låtsasmick i handen, jag vet att jag alltid gör så). Ja så vi får se hur det blir med det helt enkelt.
Ikväll är det tjejkvälll med gamla godingar, får se hur länge jag blir där eftersom jag är lite förkyld och så, jag ska försöka att inte smitta någon i alla fall.

The camera is home föresten, så nu blir det fina bakbilder från för förra lördagen? förra? förförförra? ÄH, anywho här är bilderna!
 




haha sexigt!

Recept a la Flipp & Jens

Farväl


Kommentarer
Postat av: erica

you are freaking awesome på att fresta mig med dina mumsiga bilder ;)

2010-05-09 @ 00:05:44
Postat av: flipps

well thank you very much!

2010-05-09 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0