Battle

livet går väl vidare trots världens sämsta match. Hade fel, det kunde bli värre. haha aja.

Jag är helt slut nu om jag ska vara ärlig, det beror nog på lite sömn inatt för skoldagen var inte speciellt jobbig. Gruvar mig redan inför morgondagen och spanskan klockan 8.15 eller typ 8.18 för soledad är alltid några minuter sen och då får man upp hoppet om att hon inte kommer. Men hon dyker minsan upp varenda jävla gång. Säger som sandy, "det ända som får mig att kliva upp på tisdagar är sovmorgonen nästa dag" så sant det är det ända jag tänker på när jag vaknar, hur jag längtar tills jag får sova länge på onsdag. Och det ända som får mig att kliva upp på torsdagar är att det är fredag nästa dag, fredag innebär 1 lektion sen helg.

Nu ska jag vara lite duktig och plugga till geografiprovet som är på onsdag som jag kommer få g på eftersom eva har bestämt att jag är en g elev, kommer aldrig någonsin få något annat det slår jag nästan vad om. Fin inställning jag har.


farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0