school agaiiin

Sitter på skolan och väntar på nästa lektion efter ett otroligt tråkigt matteprov.

Igår var det seriepremiär, jag var borta heeela kvällen åkte 4 och kom hem 10 halv elva någon gång, hade längtat efter matchen men livet kändes lagomt förjävligt där i järben ska ni veta. Först började det med att spöregna, min tanke var att lite regn tål man ju alltid men sen började det snöa, okej snö. Det var en freaking snöstorm. Jag ville dö men när vi ändå ledde med 2-1 var jag fortfarande någolunda lycklig och någolunda varm springandes där på planen. Men sen började deras jävla skitmål komma och det var då livet började bli riktigt jävligt. Så jag dog.


farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0