christmas carols

sitter och julmyser med mig själv innan jag ska sove, har haft sjukaste jukänslan ikväll! Det är en så mysig känsla! Jag längtar tills allt pynt kommer upp, när man ser alla adventsljusstakar i allas fönster och så det är så mysigt. Julen i år kommer att se väldigt annorlunda för mig. Så länge jag kan minnas har vi firat jul i björnriket förutom de gånger vi har varit utomlands över julen, men inte i år och jag måste säga att jag faktiskt är ledsen över det, så himla typiskt när jag precis började gilla att vara där. Istället blir det en tråkjul hemma, ser inte fram emot det, det ska vara björnriket inget annat, tänker typ våldgästa de som hyr stugan över jul. hehe.

Jag vill dela med mig av min fina känsla, så här har ni fina läsare den ultimata jullistan observera vissa låtar kan vara lite wtf, men det är pga att pappa led av spotifysyndromen förra året.

Godnatt & Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0