Day 2 - My biggest love

Ja nu är det alltså meningen att jag ska skriva min "biggest love" och istället för att tolka detta tema som att nu ska jag alltså skriva om vem jag har varit kär i mest typ, vet att det är de ni förväntar er men jag valde helt enkelt att tolka det på ett annat sett för om inte hade inlägget blivit väldigt tråkigt och ni hade nog blivit besviken. Så vad älskar jag att göra, jo RESA, det är vad jag var vald till att göra här i lvet, det känns som det i alla fall. Men vad är det som är så underbart med att resa då? svaret är allt. Jag älskar känslan när man ska packa och man föreställer sig hur allt kommer att bli och hur man ska se ut vilka kläder man ska ha med etc. Men för att inte nämna känslan på flygplatsen, då man kan spana på vilka det egentligen är som kommer åka till samma ställe som du och kanske dom kommer bo på samma hotell osv. Sedan har vi den bästa känslan av dom alla, när planet ska lyfta, jag tror att alla som brukar resa eller har rest förstår vad jag pratar om, känslan när planet lyfter och det är så skönt att komma bort från svensk mark, inget jag älskar mer.

Om jag tänker tillbaka på alla de gånger jag har varit utomlands känns det så bra att veta att jag har aldrig haft en sålig semester, aldrig. Jag har varit i Turkiet 2 gånger och visst det var jobbigt med turkarna, men hallå jag har haft så jävla kul ändå får jag sol, bad och mat då är jag nöjd allt annat är bara extra + som gör allting ännu roligare. 

Jag hör hemma någon annanstans, jag hör inte hemma i Sverige jag vill inte va här, inte bo här så fort jag får chansen då sticker jag. Jag har sagt sen många många år tillbaka att jag ska bo i USA eller i Austarlien och jag håller fortfarande fast vid det. För er som inte visste det har jag ju redan känt på att bo utomlands i Australien i 7 månader, och det var helt underbart och några månader efter jag kom hem åkte jag själv (utan min familj) på ett läger till USA och jag antar att det var efter det som jag bestämde mig för att jag inte ville bo i Sverige alltså när jag var 11 år.  

Jag är väldigt tacksam till mina föräldrar att vi har rest väldigt mycket, jag menar jag har varit på resor som vissa inte ens har kunnat drömma om och jag är så glad för det jag har verkligen haft ett spännande reseliv och jag är endast 17 år, jag har hela livet framför mig att göra det jag älskar, och det jag älskar är att resa.

Jag var nyss i Egypten och i sommar drar jag vidare igen på äventyr! känslan när man är utomlands är underbar jag är aldrig lyckligare än då. 


Farväl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0