L.A candy

Efter ett sånt där härligt fyspass som man mår så  bra av efteråt ska jag nu lägga mig i sängen och bara njuta av min bok! Vilken toppen dag det här har varit, eller alltså så bra har den inte varit men det känns som att jag har hunnit med så mycket, lite sovmorgon, american pancakes frukost, städat salongen, köpt två nya tröjor (impulsköp i love), tittat på lite hockey, pluggat, fysträning och nu ska jag läsa ur en as bra bok som jag ska berätta om.

Inför Egypten ville jag köpa två böcker att läsa på planet, strande osv. Jag ville gärna läsa någonting på engelska (hatar svenska böcker, de översätter så dåligt och de är mycket roligare att läsa orginalspråket) så jag gick för att köpa två engelska böcker och hittade två jättebra! L.A candy och dess uppföljare Sweet Little Lies de är skrivna av självaste the hills stjärnan Lauren Conrad. Första boken läste jag ut på 3 dagar men jag har snålat lite med den andra för jag vill inte att den ska ta slut + att nu när jag har kommit hem har jag inte så mycket fritid till at läsa förutom på kvällarna men då blir det inte många sidor eftersom jag redan är så trött.

Men mitt tips till er, om ni tycker om The hills, L.A, Hollywood, LÄS L.A candy serien den är jättebra! Det finns även en tredje bok som jag ska önska mig i julklapp hihi. Böckerna har inte kommit ut på svenska än tror jag men läs dom på engelska garanterar att de är mycket bättre och roligare att läsa då!



Nu ska jag läsa :)

Godnatt & farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0