She's got her ticket

Nu har jag rensat all min musik på iphonen och bara tankat in nytt och fräscht! Jag har köpt två nya böcker och två tidningar så jag är väl förberedd inför resan! Kommer bli outstanding! Imorgon vid lunch tar vi vårt pick och pack och drar till trondheim för övernattning på hotell, på lördag morgon 07.45 lyfter vi från norges(observera haha) gränser vidare mot egypten! Måste dock kliva upp typ halv 5 eller något, om inte ännu tidigare! men det gör jag gladeligen för ingeting spelar någon roll då!

Idag har jag skypeat med daniela och mattias det var roligt! jag hade precis vaknat och dom skulle precis sova. Sen när mamma kom hem blev hon helt hysterisk och nästan gråtfärdig när hon fick se dom i camen! haha. Ikväll ska jag återgå till packning, är snart klar gjorde det mesta igår hehe! Vi kommer ha med oss en dator också till egypten då det är gratis internet på hotellet whii, och då ska vi skypea med daniela och mattias också för då har dom kommit till perth(!!!!) Alltså där jag har bott 7 månader under mitt 11:e år som en levande varelse!

Nu måste jag kila, ska äta världens godaste mat FISKPINNAR! spaghetti och köttfärssås blä, korv och makaroner, blä, kötbullar blä, fiskpinnar FREAKING YES!

Nästa gång vi hörs är jag förmodligen i egypten kanske! eller i trondheim vi får se.

farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0