some days are just..perfect

Jag sitter och försöker skriva om den perfekta dagen jag har haft, allt roligt jag har gjort framförallt allt som jag har förberett inför resan. Nästan allting är klart, allt ska bara ner i väskan nu. Jag har till och med fått ett eget snorklingsätt av mamma! Men vissa saker kan hända och en hel dag kan bara vända tvärt emot en. DETT SUGER! Jag älskade verkligen den här dagen och vart den var påväg jag kände förut på eftermiddagen att det här skulle bli hur bra som helst, men jag har återigen blivit besviken, jag måste sluta med mina förhoppningar för allt slutar bara med att det inte blir som jag tänkt mig och då blir jag bara ledsen.

jag älskar den här låten

farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0