sucks to be back

jaaa det suger! Min vecka har varit helt underbar, bestående av MYCKET sol, bad, snorkling och MAT! även en hel del pingis, inte direkt en nyhet att jag har skills på pingis men araberna var imponerade! men mer om min vecka blir i ett annat inlägg med bilder och så, men det kommer när jag har TID! Just nu känns det omöjligt att hitta den tiden jag måste återgå till allt skolarbete som jag hamnat efter i, typ alla 120 inlägg jag inte har läst på bloglovin den här veckan och för att inte nämna alla nya avsnitt jag missat denna vecka! åååh, kommer aldrig hinna ikapp har också fotbollsträningar och städa salongen som också ska göras! Måste få det att funka på något sätt.

Till något annat, jag lämnade ett höstigt och regningt sverige och kom tillbaka till freaking VINTERLAND, WTF?

vi hörs senare i veckan när jag som sagt har fått lite tid!

farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0