icecream is very good?

Kände mig lagomt hatat efter förra inlägget men det kan jag ta, still standing strong alltså. Ni har ju tur att dom inte ligger uppe på fejjan ju!

Vidare till annat, idag har vi filmat till våran film som vi ska skicka till kanada, jag sammanfattar dagen med det engelska ordet, SIIIICK! fy helvetes jävlar, jag+vanja+zorbingboll+rulla i väg= blunda för fan! Men filmen kommer bli gryyym så det känns sjukt lyckat och bra.

När jag kom hem såg jag världens finaste film, Letters to Juliett, den var hur fin som helst, så se den.

nu ske ma hopp in i dusch'n sen får jag se vart livet tar mig härnäst! Imorgon blir det först spela match sen sjunga i kyrkan.

farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0