All over now

Nuuu börjar sommarlovet lida mot sitt slut, och om några dagar är man tillbaka i wargens korridorer och i hemklassrummet på neu. Jag vet inte riktigt vad jag vill säga om det, jag har faktiskt blandade känslor. Jag älskar ledighet när jag känner mig så himla fri att bara göra vad jag vill. Just nu känner jag mig inte så jättepepp på skola och plugg även fast jag vet att när detta skolår är slut kommer det att ha varit mitt bästa och roligaste skolår likaså visste jag att 2an skulle bli det sämsta och jobbigaste. Så det känns jobbigt nu så här i början för jag orkar inte, men sen vet jag att det kommer kännas bättre och bättre för allt kommer bli roligare och roligare, och sen i slutet avslutar jag men en sjuhelvetes student! Jag ska i alla fall njuta av mina sista dagar på mitt allra sista sommarlov, swoch sa det bara!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0